Iklan-iklan!

HOME

Sunday, October 30, 2011

PETEH GANU PETEH!!

Assalamualaikum...kum..kum..kumm.. 

ambuihh!dah mcm citer kum-kum plak, inilah akibatnya kalau dah  tabsub sangat dengan mOvie-mOvie skrng kan? hehe ;) .. butthewere bukan tu yang aku nak sampaikan kat Entry kali ni, kOrg msti tahu punya kan? kan?
Walaupun PETEH bukan negeri aku tapi aku penyOkOng PETEH, kepada tanah air ganu sabo je la ye?
next kot-kot adelah rezeqi tu dalam permainan mesti ada kalah menang sO tak semestinya kemenagan tu berpihak kepada kita selalu, kalau ya pun ade maybe rezqi la tu.. ha? kenapa aku minat ganu??
  yup! aku anak jati SABAH.FC  tapi aku memang minat negeri terengganu walaupun tak penah pegi
ganu, kesian kan aku nie .. :'(  selain dari tu ade sebab2 tertentu kenapa aku minat hehe ;) x nak ckp wekk!

#Gambar Ciplak Dari Gugule

No comments: