Iklan-iklan!

HOME

Friday, October 28, 2011

OmG! 2PM Tayangkan 6pack??

Assalamualaikum guys... penerjah blOg

Hai entry nie aku nak kOngsi kat kOrg tentang artis pOpular kOrea K-POP ha? sape? jap la bace dulu nie
  nie bukan nak tayangkan six pack bOdy Or nak memberangsangkan peminat ok, tapi aku nak citer serba                
   ringkas je sbb kOrg pun mybe dah tau kan? betul tak? *angguk pale tu cepat!!  hehe jOkejOke :)
  Walawey ibarat kan Iklan Colgate "membeli sambil???  beramal"  mcm nie gak la artis kumpulan 2PM 
  di mana yang aku dapat tahu mereka nie dengan lembut hati naluri mereka  cehh wa!  mereka menolong        
mangsa banjir rakyat THILAND yang sekarang tengah meningkat tak turun2 langsung aku pun tak tahu kenape
 selain dari itu yang aku tahu salah sorang kumpulan 2PM nie berasal dari THAILAND iaitu Nichkhun, sO memang patutlah dorang tOlong kan.. hehe ..


Hensem tak dOrg nie? ow kOrg minat ek? sOrry tO say lah sbb
aku tak sbrapa minat, kalau lagu ya! memang aku suke. 

No comments: