Iklan-iklan!

HOME

Tuesday, October 25, 2011

WelcOme Back my Blugg !!

Assalamualaikum...  -.-  (tersipu maluuu)

hermm...  hOw r u PEMbaca Or PEnerjah Blog2 ?? ..
Alahamdulillah....  sebenarnya aku hampir lagi delete blOg nie bUb aku rasa
mcm bizzy n xde masa nak update dh brpa bulan aku tak masOk nie..  ce tngOk kat
celah2 skrin blOg ni terselah keayuan HABOK blOg nie kan.. hehe :)
patah balik smula tajuk utama... so....... aku mendapat idea sndiri and ada segelintir mber tnya "wey kambing bloG koe asal x ley buka??" pertanyaan yang cukup..cukup...cukuuupp bagus telinga aku dengar sbb ada perkataan KAMBING .. persOalannya aku buat  dek je, aku tak jawab, ha? kenapa? yelaaah kan dia tanya kambing bukan aku.. hehehe ....  tengOk muka dia bengang je..  then tu laa...  hOpe akan ada artikel pOst2 yang aku kOngsi kat kOrg next time ..  soO.. pada BlOgger2 yang hebat teruskan perjuangan hingga ke puncak kejayaan :) 

No comments: